Monday, 31 March 2008

:D school =)

went to School as usual..finally finished KH project woohoo =) I didn't burn myself..neither did Jessica *darn* hahaha. Since I finished it first..and had like one period left..I started making stuff for the revolution party hahaha.. Darren that's how I finished it in one day :D

After recess while I was about to go upstairs, Jun Hung and Ding Yong was coming down from extra class

me: hi jun hung, hi ding yong!
Ding Yong: hi Audreyyy!
me: what you doing here? o.o
Ding Yong: extra class ma...
-jun hung stares weirdly-
Jun Hung: eh..just now I heard someone call my name..
me: oh is it Esther? She called you pineapple boy x)
Jun Hung: errr no...my name..
me: =.= I said hi to you
Jun Hung: ha? really ah? oh okay
I was standing RIGHT INFRONT OF HIM and he could say that omg ==?

Then..well yeah..I became love counselor again after school ~ Then.. went home..Found out the Revolution Party meeting will clash with cheer prac on Saturday..I sangat dillema...aiyhz..I'm really sorry Nicky...Cause it's the final meeting..ayh =C...

and FRUIT CHIPS ROCK :D I know you all might say..omg health freak la u == x) but yes I don't really like junkfood beside bytez or anything chocolatey :O haha so I like dried crunchy fruits :D weeeeeee call me weird. I wanted to blog something bout ESTHER today but not allowed cause she threatened me =C

P.s. LOL everyone thinks I'm kay jin's girlfriend HAHAHAH just by one picture! Yes I'm 10 years younger than you WOW!! Hahaha have fun answering all your friends questions hahaha

No comments: